Skip to main content

Luth Setahun Sebulan : Cakor Dinding

Sejahteralah ke atas kamu..


Aku perasan, habit dia sekarang, lepas dia menyusu [biasa aku susukan dia depan tv tapi tak on tv pun], dia akan memanjat sofa kat sebelah tempat aku baring tu, then dia akan duduk kat bucu kerusi lepas tu dia berdiri dan cakor dinding. Ntah apa relevannya perbuatan dia tu pun aku tak faham jugak.




 Warning : Kalau tgk video ni please turunkan volume sebab ada suara raksakse kat tengah2 video.

Comments

  1. Tak boleh nak buat cakor harimau, cakor dinding pon jadi lah yer luth...hehehe...

    Lyd, baju kat UNIQLO berpatutuan. T-shirt start dari RM19.90. Legging plak RM12.90. Kat Mid Valley ada uniqlo utk kids & baby.

    ReplyDelete
  2. budak2 lelaki mmg lasak cenggitu lah Lyd !

    ReplyDelete
  3. hahaha.. dia tengah dalam proses pembelajaran.. memang macam tu la kot... :)

    ReplyDelete
  4. Lain macam Luth ni punya geram. Sampai mencakar-cakar dinding. Gatal gusi nak tumbuh gigi kot.

    Eh, apa kena mengena gatal gusi dengan cakar dinding pulak? Hahaha :-p

    ReplyDelete
  5. luth cakor dinding..comel apa habit ni..bukti lelaki hebat.haha

    ReplyDelete
  6. mcm pelik plak habit luth ni..ke kalo kenyang kena mencako..hahaha

    ReplyDelete
  7. makin suka dia bila tgk mak dia tgh rakam.

    ReplyDelete
  8. Alamak manjanya suara rak-sa-sa! Sesuka hati aje nak kuatkan volume sebab nak tengok sekuat mana suara raksasa. Alahai, kalau gitu, jangan takutlah Luth. Takda terkesan pun jeritan bye-bye manja gitu....

    Eh, lupa nak komen Albert Eistein Jr dalam gambar selepas entri ni sejebik muka mama monsterlah!

    Dah tanya Luth apa relevannya cakaran di dinding selepas hisap susu tu? Kalau dia dah jawab, silalah upload kat youtube yea!

    ReplyDelete

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Popular posts from this blog

Saya Nak Ubah Penampilan Dan Imej

Hana Tajima Sejahteralah ke atas kamu... *Sedang saya menaip entry yg terdahulu tadi, rupanya ada orang sedang memerhatikan saya atau lebih tepat jika saya katakan yang saya sudah terkantoi... dengan Bos-Yang-Datang-Ofis-Pakai-Kemeja-Dan-Suar-Slack-Bersama-Kasut-ADIDAS-Samba-Dengan-Selamba. Fuhhh...mengah! Mengah! Karbon Dioksida! Karbon Dioksida! *Apa ko ingat ko pokok? Ehehehehe... *Gelak seperti Si Khinz dalam games Angry Birds. Famous jugak fesyen ber-shawl sekarang ni kan?[*nama saintipik dia saya bagi = shol] Kalau tengok kat blog-blog gadis-gadis rumaja, bukan main syok lagi tengok mereka menggayakan shol. Cantik jugak. Belit-belit sana-sini. Malah ada yang rajin siap buat tutorial cara-cara pemakaian shol seperti mereka atau ada juga yang ajar cara nak pakai shol ala-ala Hana Tajima*. Kalau tengok cara mereka pakai, macam senang je. Tapi cuba ko balik umah, buat. Mamfus. Kalau muka panjang dengan dahi yang luas [luas ye, bukan jendul], hidung mancung macam Irma Hasmie dan mata...

Etika Blogging Dan Blogwalking

Sejahteralah ke atas kamu.... Biasanya blogger suka share tips untuk naikkan traffic dan tingkatkan pendapatan melalui iklan tak kira la melalui NUffnang atau AdSense dan sebagainya. Tapi jarang orang nak cerita tentang etika berblog. Etika ni bukanlah peraturan yang WAJIB dilakukan, tapi bak kata orang-orang tua, LEBIH MANIS atau sopan. Etika menulis blog; 1. Jangan copy bulat-bulat apa yang blogger lain tulis pastu ko claim itu hak cipta terpelihara kamu sendiri. Shame on you la Joe. Kalau nak copy paste, sila beritahu daripada sumber mana kamu dapat artikel tu. Peraturan ini tidak kiralah sama ada tuan punya blog tu dah izinkan secara terbuka yang dia tak kisah orang nak copy bulat-bulat atau tuan blog tak izinkan. Copy paste itu adalah sesuatu yang tidak beretika dalam dunia blog. *Rasanya point ini semua dah tau kan? 2. Jangan tulis tentang apa yang kamu tak tau. Yang ni saya rasa saya penah jugak buat kot dulu-dulu. Biasa la. Budak baru belajar blogging. Tapi sekarang saya dah in...

Doktor Lelaki dan Aurat Wanita

Sejahteralah ke atas kamu... Saya kerap terfikir, kenapa..... di negara kita ni, tiada penguatkuasaan untuk menempatkan/melantik hanya doktor wanita sahaja di bahagian O & G [ Obstetrics and gynaecology , surgical specialties dealing with the female reproductive organs]. Maksud saya di sini untuk hospital kerajaan. Sapa yang kurang faham, lebih specific saya bagitau, bahagian bersalin di hospital kerajaan.Di hospital swasta tak payah cerita la kan. Pesakit boleh request doktor wanita atau doktor lelaki masa nak bersalin. Orang yang mampu, boleh request doktor yang mereka mahukan. Tapi bagi yang tidak mampu? Graduan perubatan wanita kan ramai. Kenapa tak tempatkan graduan yang ramai itu di bahagian sakit puan? Adakah sebab wanita kurang mahir dengan reproductive organs kaum mereka sendiri? Atau wanita cepat panik untuk sambut wanita lain bersalin? Okayla... Nampak macam saya ni suka mempertikaikan apa yang sudah ditentukan. Negara kita ni katanya negara Islam. Perkara begi...