Iklan! Iklan! Sila Click!

04 May 2016

Memperkenalkan.... My 2nd Son

Sejahteralah ke atas kamu....

Ada yang dah tgk gmbr anak kedua aku di FB. Bagi yang belum tgk, mari aku perkenalkan,  ini ialah Yafith bin Mohd Azrul.

Pelik ke nama 'Yafith'? Mungkin tak biasa dengar kan? Nama Yafith ni suami aku yang pilih. Tiada maksud. Sama macam nama abang dia, Luth yang tiada maksud. Cuma diambil sempena nama nabi. Yafith pula diambil sempena nama anak nabi Nuh. Salah seorang anak nabi Nuh yang turut serta menaiki bahtera bersama nabi Nuh.

16 comments:

  1. ya allah, comelnya..
    ye luth dah dapat adik..
    hr tu gi taska luth cikgu buat makan2.. cikgu dia tanya, luth nak dapat adik ke? hahah, rupanya luth gtau cikgu dia dia ada bby kat rumah, skrg dia biasakan dirinya abe Luth.. dah besar kan... amin2 biar betullah dapat bby..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..comey sgt..
    suka nama tu.. ringkas.... klo pgil nama pom..blh pgil nma penuh...

    ReplyDelete
  3. Wow...photoshot tu mcm anak artisla..handsome boy...semoga mmbesar sbg ank yg soleh dan cerdik pandai...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,
    Tahniah.
    moga jadi anak yang soleh

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dan Tahniah.. semoga membesar menjadi anak yang soleh.. comelnya Yafith.. 😘😘😘

    Nak tahu apakah tumbuhan paling kuat akarnya?

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum yafith
    tahniah mama papa luth
    bila bersalinnya ??

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Selamat sudah bersalin ya, Lyd. Tahniah! Anak lelaki lagi ya. Lepas ni bolehlah main kejar-kejar dengan dua anak lelaki sesambil dapatkan pitching suara yang sesuai untuk melalak ^_^

    Bila bersalin ni? Tuptup dah keluar muka Yafith!

    Lepas ni jangan lupa cerita pengalaman bersalin anak kedua, berpantang, dan menjaga anak kecil semula ya ^_^

    ReplyDelete
  8. Tahniah sekali lagi Lyd! oo..baru tau Yafith tu nama anak nabi Nuh yg join naik kapal. Ingatkan takde yg ikut. Sahih..failed sejarah nabi. huhu

    ReplyDelete
  9. Ohh ni dia entrynya..comel betul baby..dh agak dh adik luth boy..sbbnya aritu komen kata nama mukhlis sedap jugak.hehe..

    Welcome ro the new world yafith..memang rare nama ni..comel!

    ReplyDelete
  10. comelnya baby...alhamdulillah..bertambah umat..
    geng abang luth la ni

    ReplyDelete
  11. Yafith..
    memula tergeliat la lidah nak nyebut tapi lepas tu bila dok sebut rasa cam sedap plak..
    Takpe yg penting nama tu anak nabi kan..
    mudah2an mencontohi sifat anak nabi tersebut ye yafith sayang.

    ReplyDelete
  12. atototot baby =)
    semoga menjadi anak soleh.. bekalan mami dedi ke syurga..

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...