Iklan! Iklan! Sila Click!

22 May 2014

Snek Tersedap Dari Bandung, Yok!

Sejahteralah ke atas kamu...

Suami aku kata, memang senang beristerikan aku ni. Sebab aku tak banyak kerenah. Mana tidaknya. Kalau nak buat aku happy, dia tak perlu beli barang mahal-mahal, fancy atau mewah. Cukup sekadar beli makanan. Fine, terbukti kegemukan.

Dia pergi Bandung minggu lepas, aku takde nak kirim-kirim baju ke, kain pasang ke, telekung atau barangan lain yang berfaedah. Aku hanya kirim makanan ni je. BAGELEN.




Aku siap pesan kat suami aku, beli semua perisa yang ada. So, ini la 3 perisa yang ada. Special Cheese, Special Butter dan Special Mocha. Semua sedap. Bagelen ni dia lebih kurang macam biskut roti kering, tapi ini versi yang lembut sangat, rangup dan rapuh. Sedap gile pada lidah aku. Siapa yang nak ke Bandung dan nak cari Bagelen ni, boleh cari di Kartika Sari. Walaupun aku belum pergi lagi ke sana, aku tolong sampaikan je maklumat ni kat korang. Kot-kot la kan teringin nak mencari nanti.

22 comments:

  1. Betul tu...bagelen ni sgt sedap..tp SA suka yang special butter..if ada kawan2 pi bandung mmg kirim....dh tgok ni mcm teringin plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnti kita buka preorder ye kalo saya nak gi Bandung nnt. hehehe.

      Delete
  2. bagos dapat isteri wasatiyyah ni...ekekekekee

    ReplyDelete
  3. ahli syurga nih..muahahah,..berapa harga satu bungkus tu?/sikit hari lagi ramai la yang sibuk pi bandung beli bagelen nih..lepas ni jual kat online.

    Patutnya kat label post ni kena letak juga "bagelen" ..google detect nanti mesti dok 1st page.hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, mesti la ahli syurga insyaAllah. Cakap kena yakin dan pozitif. Hehehe...

      Payoh nak dpt ni Diana. Sbb kartika Sari ni takde buka cawangan pon. Only in Bandung.

      Delete
  4. tringin jugaklah lyd nak cuba begelen nie..mesti sedap kan...kang sy plak ygjd ketagihnya...heheh

    ReplyDelete
  5. Adehhhh tambah lagik senarai makanan nak kena coba nih. Ate bilenya nak kuruih Farah oiiii agaga... Jemput singgah: Ini Cerita Ibu Saya

    ReplyDelete
  6. la ruginya tak beli penah gi sana tpi tak beli pon ;p

    ReplyDelete
  7. Ada lagi tak? Pos sini sket ,,,hehehe...

    ReplyDelete
  8. nak pergi la nanti nak cari biskut ni
    dengan kerepek jengkol :)

    ReplyDelete
  9. X pernah makan pun. Bagi la sikit. Opis kita kan jiran je.

    ReplyDelete
  10. Tengok mcm roti kering yg keras..tapi rapuh dan sdp rupanya ya...
    Ok, kena ingat nama ni..bagelen. Sng kalo nak kirim kat org.

    ReplyDelete
  11. Belum pernah pergi Bandung tapi selalu makan ais bandung....

    ReplyDelete
  12. Ada jual kat Malaysia tak? Kepingin juga dehhh

    ReplyDelete
  13. senang..beli makanan jer...nantilah kalau pergi sana nak cari jugaklah.

    ReplyDelete
  14. Lyd nak tukar hadiahlah. Ambil balik free photobook pastu bagi bagelen ni 5,6 bungkus. I terima aje :)

    Isteri mithali memang gitulah. Tak menyusahkan suami. Kalau Mat Azghul tak belikan apa-apa pun tak marahkan....I know, I know...you are better than me :)

    ReplyDelete
  15. Kalau ke bandung tlg beli utk akak ye lyd. Hehe...

    ReplyDelete
  16. 1st time nengok..
    Sedap ye...

    Alahai nak gak rasa tapi camne? hehee

    ReplyDelete
  17. kita suka kirim telekung.
    ini makanan baru pestime tahu.
    len kali leh la pesan dgn sape2 :)

    ReplyDelete
  18. a’aa.dlu dorang x kelim. just kelip biasa je.
    ikt org yg buat tu la :)
    tapi serius sedap sbb x berminyaK

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...