Iklan! Iklan! Sila Click!

21 May 2014

Lagi-lagi Pasal Dia.

Sejahteralah ke atas kamu....

Layan gambar je la ye.
Dapat makanan terus dok diam. Memang anak papa.

Excited sangat main buaian.

Anak soleh yang genius harus la pandai melukis.

Tido pun memikir lagi masalah dunia.

21 comments:

  1. matnyer dia tido macam tu gaya
    comey nyer dia :)

    ReplyDelete
  2. Hehehe pikir masalah dunia luth..hebatlah luth kecik2 baby lg pun dah pandai melukis..acicha asyik dk makan crayon abag jer..huhuh..
    p/s - lyd nanti sy email awak yer bila sempat nanti...inshaallah, n tks a lot

    ReplyDelete
  3. Lyd, sama macam anak PetakBunga punya nama kan? Lembaga Urusan Tabung Haji. Hehehe.

    ReplyDelete
  4. ala xpelah .. dier tu pujaan hati kita jugakan... anak kesayangan huhuhu !

    ReplyDelete
  5. Hari² pasal Luth pon tak per lyd. Iols takkan bosan ☺

    ReplyDelete
  6. mikir apa tu luth?
    mikir nak ajak mama gi jenjalan erkk ??

    ReplyDelete
  7. comel tol anak akk ni.. cm budak2 je perangai anak akk ni ek.. hahaha.. ank kesayangan mama die :)

    ReplyDelete
  8. Kenapa ek Lyd si Luth ni walaupun ikut 100% emak tapi lebih comel daripada emaknya? Opps...janganlah tunjuk gayung toilet nak hempuk I...tak baik tau. I ni cuma cakap terus-terang jek :)

    Bukan ke maknya yang lepas dapat makanan terus diam? Kenapa bapak pulak dapat nama ek!

    ReplyDelete
  9. berseni sungguh dia menyonteng ... hehehheee

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...