Iklan! Iklan! Sila Click!

08 March 2014

Cara Makan CupCakes Dengan Elegant Like Elephant

Sejahteralah ke atas kamu....






Faham tak ? Faham tak? Last sekali makan macam burger. Inti kat tengah. Baru la sekata krim tu dengan kek. Adegan memasukkan kek ke dalam mulut tidak dapat disiarkan demi menjaga kesejahteraan rakyat Malaysia. [terlaku gelojoh].

24 comments:

  1. Selamat bersantap Lyd....hati2 jangan sampai tertelan dengan sudunya sekali....

    ReplyDelete
  2. terus masuk mulut sekali ngap jer ... tak puas wooo ...

    ReplyDelete
  3. Kalau I dapat cupcakes yang mabeles macma ni, tak sempat kot nak burger burger kan dia. tak elegen pun takpa sumer mau sumbat, siap kertas balut tu pun masuk mulut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan kat rumah mmg ngap je semua. tp kalo makan kat restoren, kena ayu-ayu gitewww...

      Delete
  4. haha.sabaq je la. sekali ngap pasti habs kan.good idea

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 kali ngap la ciksu. besor sgt nk ngap skali ni.

      Delete
  5. tak sgka mkn cupcake pun ada cara.bley try nti..style bege..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mkn mcm ni kemas sikit hasil dia. tak comot mulut.

      Delete
  6. makan cupcakes kena la tunjuk mulut. bukan jari la lyd. haha...

    ReplyDelete
  7. nampak lembap dan sedap sangat cupcakes tuh..kalau 1 tuh mmg tak cukup...issshhhh tertelan liur lah plak nie..

    ReplyDelete
  8. Sapa suruh buat cupcake ngan inti senget cam tu? Kan dah susah nak makan ! Oh, makan cupcakes pun ada tata susila ek? Ingatkan wallop aje masuk mulut pastu kunyah nyum nyum nyum sampai kembung pipi.

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...