Iklan! Iklan! Sila Click!

27 February 2014

Potensi Untuk Menjahit Tu Ada Walaupon Tipis.

Sejahteralah ke atas kamu..




12 comments:

  1. Buatlah apa yg patut, asal jangan mesin jahit itu cuma tidur dalam stor (seperti di rumah saya)....

    ReplyDelete
  2. ok ok. sebenarnya dah lama tak makan. tu yg terbeli tu.. teringin sgt. huhu..lpas ni xda dah.. tenkiu :D

    yg telur tu sy guna love yg dibeli dekat d.i.y pastu masak la guna pemanggang ajaib.hihi

    ReplyDelete
  3. en lut nie semangat meneman mama dia buat seluar tuk dier yer..errmmm kalau rajin tuh buatlah seluar tuk arissa jugak yer acik..heheh

    ReplyDelete
  4. Tolong jahit kain sarung akk boleh tak. Terkoyak sikit. Nanti akk hntr kat lyd ye.

    ReplyDelete
  5. Ni siapa yang berpotensi menjahit ni? Emaknya ke atau si Luth ni? Alolo...comelnya budak ni. Cubit pipi tu sikit boleh tak? (Anak orang nak dicubitnya, anak sendiri marah pulak bila orang dok cubit pipi...hehehe...)

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...