Iklan! Iklan! Sila Click!

29 November 2013

GEMUK!!!

Sejahteralah ke atas kamu....

Tengok la ntah hape benda la yang aku beli kat Guardian KL Sentral. Tu yang aku malas nak keluar gi mana-mana. Nanti mcm2 makanan aku beli. kekeke.






pastu....bila orang kata aku gemuk aku sentap. kuheh kuheh...

12 comments:

  1. ehh Butter cookies tu favourite JJ hehehee. Dia beraya la kalau i kasi sebekas macam tu main susun2 sambil ngap2, tapi dia makan ikut design. takper... makan jer slagi boleh.

    ReplyDelete
  2. Gemuk takpe janji sehat...
    Kuhekuhekuhee

    ReplyDelete
  3. bekas dia shantek.

    p/s: harga skrin tu ikt jns laptop. led bwh rm300. lcd plk rm250++.

    ReplyDelete
  4. kak lyd..nak sket butter cookies tuu...

    ReplyDelete
  5. akak ni memang suke makan ek.. bgs2.. nanti leh tambahkan susu badan.. x mcm lady kurus kering..

    ReplyDelete
  6. Kerja kat area kl sentral ke? Sama la SA..kerja kat Malakoff...selalu gak jln2 guradian tu...xde cari apa pun...saje je luang masa....

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...