Iklan! Iklan! Sila Click!

30 October 2013

Anak Papa Atau Anak Mama?

Sejahteralah ke atas kamu....

Peluk lengan mama. Hebat teknik meng'edit' gambar aku kan? hehe.

Tengok TV bawah ketiak papa.

21 comments:

  1. Teringat teori Sigmund Freud ketika belajar subjek psikologi dulu yg menyatakan secara semula jadi anak lelaki lebih cenderung rapat dengan ibunya manakala anak perempuan pula lebih rapat dengan bapanya. Berdasarkan pengalaman saya yg mempunyai 5 anak lelaki dan seorang anak perempuan, teori ini hampir 90% tepat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin teori sigmund freud tu juga tepat untuk saya dan Luth.

      Delete
  2. la of coz la anak mama & papa...
    comellah pic dia tidur kat lengan mama yg diedit hehehe....muka seyes tengok tv..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... hebatkan mama dia edit gmbr. Nita, dia mmg suka tgk tv. Takyah kacau le, dia mmg tak layan kalo tgh tgk tv.

      Delete
  3. besar2 sikit dah pandai mesti nak mama jer, tp kalau papa rajin layan, buat main anak papalah jdnYA..HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya skrg ni tgh cuba utk maksimumkan penglibatan papa dalam menjaga dia. Kadang2 wp mama free, saje suruh papa tukarkan lampin bila dia uk-uk. Atau dodoikan dia, atau lap badan dia kalau dia nangis rimas tak selesa malam2.

      Delete
  4. nangis..nak tido.. nak susu cari mama, bermain cari papa..hehe..anak papa n mama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah la kan. Nak tido mmg nak dgn mama jugak.

      Delete
  5. Tunggu la satgi dia lintang pukang kepala kat ketiak papa, kaki kat muka mama.

    Yang mengalami :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat masa ni belum lagi. Eh, masa dia kecik dulu mcm tu. Letak elok2 sebaris dgn kita waktu tidur. kang tetibe bangun, tengok badan dia melintang jadi huruf H diantara mama dgn papa. Skrg dah elok dah tidurnya. Akan dtg tak tau le.

      Delete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...