Iklan! Iklan! Sila Click!

15 September 2012

What My Baby Looks Like?

Sejahteralah ke atas kamu...

Cemana my baby looks like? Adakah ini....


Eh, ini baby besar. Maksud saya bukan baby ini... Tapi yang ini.... Baby dalam kandungan yang berusia 13 minggu...


Anak mama dah makin besar. Perut saya [baby bump] pun dah mula kelihatan. Waktu ni saya terfeeling macam Fasha Sandha sebab saya pun macam alahan dengan ubat gigi. Bila gosok gigi je memang muntah. 

12 comments:

  1. ade pon entri ni..ko post apa semalam tu..hahaha..

    *ko tunggu je la baby tu ikut sapa pon..ko dengn laki ko pon nice look gak..anak ko sure comel..

    eeii..mesti ko tak gosok gigi kan..hahhaa..

    ReplyDelete
  2. Semoga jika baby Lyd tu lelaki dia sekacak Nabi Yusuf segagah Khalid alWalid dan jika perempuan sejelita Zulaikha semulia Siti Khatijah serta disempurnakan pekerti sehebat Muhammad s.a.w..

    ReplyDelete
  3. wah... dah 13 week. kalo ikut experience sy yg lps2, 13 to 14 weeks dh kurang alahan... sy skrg tgh teruk gak morning sickness... tak larat sgt rasanya... first trimester sgt2 mencabar.

    nnt 2nd trimester baru leh enjoy pregnancy...hehe

    ReplyDelete
  4. bila due...rindu plk rasa nk pregnant lg...hehehe...moga baby nnti bukan takat comel, tp soleh n bijak..aminnn..

    ReplyDelete
  5. Tak kisahlah rupa siapa..yg penting baby tu sihat dan cukup sifat.

    ReplyDelete
  6. Tak kisahlah rupa siapa..yg penting baby tu sihat dan cukup sifat.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum lyd...semakin membesar bb di dalam tu moga selamat semuanya...:)

    p/s anak mama dulu asyik je nak gosok gigi asal masuk bilik air jer mesti nak gosok gigi...:)

    ReplyDelete
  8. mmm...tak sabar nk menatap wajah bakal bb kamu=)

    ReplyDelete
  9. wahhhh... xsabar nk tunggu akak post gambr beby t.... teruja... jaga diri leklok yer...

    ReplyDelete
  10. adehhh... blh kawan dgn anak fasha la ni...

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...