Iklan! Iklan! Sila Click!

16 September 2012

Felt Penguin

Sejahteralah ke atas kamu....


Hari ni Ahad, saya tau mesti korang malas nak membaca kan? So, ni nak tepet gambar je beberapa keping.

Ini, duit raya daripada EsEsEm. 'terbaekkk' kan sampul ni. Warna kuning. Design plak.. ermm. tak tau nak cakap.




Yang ini pula adalah fridge magnet yang diperbuat daripada felt dan berbentuk penguin. Lihatlah budak comel ni bergambar dengan kacang pistachio berlatar belakangkan kotak kurma Yusuf Taiyoob.


7 comments:

  1. Ermm penguin, yusop ngan kacang tu esesem bg gak ke? Psst bape dorang bg weh? Ikikiii.. tak aci la cenggini wesss... kite banyak membayo ngan esesem bile pplak esesem nak bagi kite duit pulok? Ngeee... (sile usulkan boleh?)

    ReplyDelete
  2. singgah malam..
    alolo comeynya lyd =)

    sehat ke?

    ReplyDelete
  3. suka tengok FM tu


    http://gilamodified.blogspot.com/2012/09/3-open-house-1-drift-show.html

    ReplyDelete
  4. adehhh... pic tak keluar jadi tak boleh nak komen rupa bentuk penguin tu.

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...