Iklan! Iklan! Sila Click!

10 February 2012

Tanah Kubur Siapa?

Sejahteralah ke atas kamu...

Saya selalu tengok siri Tanah Kubur yang Nasir Bilal Khan berlakon jadi penggali kubur tu. Cuma yang saya peliknya, kenapa orang-orang kampung dia tu ramai sangat yang bermasalah? Kehkeh. Semua yang dia tanam tu semuanya ada balasan yang biasanya balasan seksaan kubur la. Lepas mati tu keluar ular la kat kubur, mayat berulat la, muka hitam legam la, macam-macam. Yang dapat balasan baik ari tu sekali je saya pernah tengok, watak makcik yang dilakonkan oleh RUminah Sidek [mak Adlin Aman] jadi orang beriman sampai keluar cahaya dari dahi dia lepas tu cahaya yang bersinar tu boleh membutakan mata 2 orang suami isteri yang pedajalkan dia masa hidup. Gila hebat. Kalah Harry Potter ni.
Pastu suara Nasir Bilal Khan dalam cerita tu plak macam dibuat-buat 'serak-serak basah' pastu mcm suara keluar tak keluar je. Macam ala-ala cool gitu. Poyo je. Heheh.

Itu je la.. Hobi saya kot komplen benda-benda yang saya tengok dalam TV. Hehe.

6 comments:

  1. memang pengkritik sungguh.hehe
    tapi nasir bilal khan tu kadang2 nampak memang talented,tak macam yg lain,rupa jee

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Setuju, elok dimasukkan komponen positif jugak .. balasan yang baik ke atas mereka yang melakukan amalan2 baik

    ReplyDelete
  3. hahahah...
    komplen jangan tak komplen..

    ReplyDelete
  4. apa pon..setidak-tidaknya dpt memberi pengajaran pd kita yg masih hidup ni

    ReplyDelete
  5. Saya suka dgn lakonan Nasir, semua watak dia boleh pegang dari watak org kaya, tokoh korporat, org miskin, penggali kubur, OKU dan org terencat akal semua dia dpt hayati watak dgn baik...

    ReplyDelete
  6. dari kecik sy x suke bilal khan tu..

    kecik2 dulu xth knp mcm rs tkt tgk wajah die.. keapa ek.. ke mmg budk2 penakut.. ingt2 lupe.. tp ksnnye smpai skrg xnk tgk kalu die berlakon..

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...