Iklan! Iklan! Sila Click!

02 December 2011

Tinee Wedding Stories

Malam Berinai. Tinee pakai baju Jawa.
*Aku tak tau plak ada acara bergambo-gambo. So, aku pun capai le baju lama yg very tak gorjes tu. Dem.





Ini 4 beradik bersama pasangan memasing tapi Tinee belum ada pasangan lagi masa ni.




Suami saya macam tersepit di antara pakcik dan isteri gemuk. Heheh.

Bersama ibu dan pak dan adik beradik suami juga ipar duai. Apa itu ipar duai? Tak tau.

Chey... En Stormpong menepung tawar letteww... ahCekononnnn....


Baju pengantin berwarna turquoise + putih. Sangat cantik warna ini. Raya tahun depan nak pilih warna ni jadi tema. Ececehe... Panjang ke umor?
Mekap Tinee sangat santek hokeyyy.... Hebatlah Ina mekapkan Tinee. Mekap i pulak dah hilang. Bibir lebam. Maklumlah. Perokok tegar. Bibir lebam tak dapat buat apa dah. ~pitnahhhhhh~

So, itu je la..... Takleh banyak-banyak. Nanti bleh menimbulkan fitnah. Uiks... Fitnah lagi. Perasaan sungguh.

8 comments:

  1. Baru nampak byk gambar sikit. Hihi.. Tahniah buat adik ipar! Ingat adik sendiri muka dah serupa sangat! Moga kekal hingga ke syurga. Amin..

    ReplyDelete
  2. bestny nengok orang kawen.. xsabar nak kawen la cm ni :)

    ReplyDelete
  3. batuk is justin bieber..hahahhahahha...

    ReplyDelete
  4. Asmara : Ha ah. Segan nak kuarkan byk gmbr. Nnt terserlah wajah titik hujan saya tu. Kehkeh.

    Taufiq : Semoga dapat berkahwin cepat.

    QuTaQ : Yer.. batuk justin bieber kerana isterinya itu selena gomezzzz...

    ReplyDelete
  5. musim mengawan ni..santek penganten tu...pasal voucher tu...takper print takde kaler pun boleh

    ReplyDelete
  6. hai ! thanx folo cik fadh..cikfadh da folo awak balik ;)

    ReplyDelete
  7. Posh : TQ for the info. Nnt nak gi Burger king.

    Cik Fadh : Sama-sama. Saya suka follow blog org.

    ReplyDelete
  8. batuk justin bibir..aku mestila azrina gomez...muahahaaaa....

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...