Iklan! Iklan! Sila Click!

29 November 2011

Perasaan Saya


Sejahteralah ke atas kamu...

Hari ini saya tulis entry ni. Esok mesti saya menyesal bila saya baca balik entry ni sebab saya yakin betapa poyonya entry ni. Kehkeh.. Takpe la.. Taip je dulu. Publish. Then esok kalo rasa poyo, saya delete le.

Suami saya outstation to somewhere over the rainbow. Erm... sunyinya. Rasa pelik pun ada. Sebab tak dapat berhubung dengan dia. Biasanya setiap hari, sepanjang hari kami berSMS. Rindu sangat pada dia.

Lagi apa ye? Hurrm... kalo diikutkan hati, saya nak je luahkan perasaan cinta saya pada suami di sini. Tapi, mak malu la nyah. Tetiba mak jadi pemalu sangat lepas kawen ni. Yang pasti, hidup saya sangat bercahaya, bermakna, berwarna-warna, berseri-seri, bersinar-sinar dan macam-macam ber lagi sejak saya kawen dengan budak itu. Budak ini rasa aneh bila budak itu tak ada.

Lagu ini... Budak ini tujukan untuk budak itu.... [*aih.... budak la sangat kan? Padahal muka dah macam moyang budak. Tihtih]

Kamu,.... Seperti hantu...
Terus, menghantuiku...
Kemana pun tubuhku pergi..
Kau.... Terus membayangi aku...

Salahku biarkan kamu bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan kau dari fikiran ku ini

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku dan kau tuliskan nama mu
Kau tulis namamu...

Tubuhku, ada di sini...
Tetapi tidak jiwa ku..
Kosong yang hanya kurasakan...
Kau terus tinggal di hati ku...

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku dan kau tuliskan nama mu
Kau tulis namamu...


6 comments:

  1. salam;
    Apa yg sebenarnya berlaku ni Lyd??.rindu bayangan ke atau senandung malam ni...

    ReplyDelete
  2. yusuf : rindu pada suami. Dia outstation. 3 hari ke Jakarta.

    ReplyDelete
  3. emmmm...rindu jugak *tesipu sipu...

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...