Iklan! Iklan! Sila Click!

26 August 2011

Date Dhibs


Sejahteralah ke atas kamu...

Dtg ofis pagi tadi, tengok-tengok ada botol ini di atas meja.



Apa ke jad plak dah ni? OrgKgBaru kata itu lah bahagian untuk saya daripada hamper yang bos saya dapat semalam. [Semalam saya cuti, kengkonon buat kuih raya. Kuheh....kuheh...].

Dhibs? Apa benda tu? Search maksud perkataan tu kat Google, takde plak. Kalau 'dib' tu ada la. Pastu google punye google punye google, jumpa la web bertuah ni. Kat situ dia kata makhluk seram di dalam botol/jar ini adalah... untuk dibuat minuman. Lebih kurang mcm jus kurma la. Ooooooooohh.... Begitu kesahnya ye... Mana le kawan tau.

Tapi takpe.. Walaupun pelik... saya suka dapat benda-benda pelik tapi boleh digunakan ni. Heheheh... Ok la korang, saya nak berangan minum jus kurma jap utk berbuka nanti.....

5 comments:

  1. Pejuang cinta : Ya.. pasti!
    Ladybird : Blum pernah try. Ptg ni la baru try.
    Sifu : Hahahah... Yusuf Taiyoob.. sila berbisik.

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...