Iklan! Iklan! Sila Click!

18 July 2011

Puasa Dah Dekat, Baju Raya Ko Dah Tempah Ke?

Sejahteralah ke atas kamu yang membaca blog ini...

Ya ampun.... Selok benor nak raya nampaknya... Dah citer pasal baju raya. Perghhh.... Sakai giler kau ni Lida.

Eh, tapi normal apa kalau tempah baju sekarang. Sebab biasanya bila masuk je bulan Ramadhan, tempahan dah tak diterima. Kecuali la tukang jahit tu memang kamceng dengan kita kan?

Tahun ni, saya mcm ada banyak je baju yg saya tempah untuk dipakai raya. Erm, tapi hanya 2 pasang saya beli. Itu pun untuk dijadikan baju ofis. Lagi 3 orang bagi. So, alang-alang, anggap je la semua tu baju raya, walaupun fabricnya takde la gempak mana pun. Murah je beli kat Kamdar MidValley.

*Ada ko tanya aku pasal baju raya? Takde kan? Abih tu, sape suruh aku citer? Lalalala..... Saje je citer sbb exsaited nak dpt baju raya banyak. Huhh.. tahun ni banyak rumah yg perlu dipertandangkan....

1 comment:

  1. aku pun da tempah siot...mak aku nyer kawan,tp kna hanto awal gak kain nya..awal bulan 7..tp kalo nk anto lewat skit,kna info book tmpat la kot...tahun ni,aku 3branak tempah sama sedondon,tahun lpas ank2 jer tempah..aku bli siap..tp xsyiokk xsama ngan aku..tu yg thn ni 3branak sedondon...hihihi..yg tempah raya ptama jer..raya kedua ketiga yg bli siap..

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...