Iklan! Iklan! Sila Click!

09 July 2011

Lukisan Yang Memecahkan Kepala....





















Sejahteralah ke atas kamu...

Saya sangat suka seni lukis. Bagi saya, seorang pelukis itu amat mengkagumkan kerana daya ingatan dia sangat kuat. Kalau tidak, takkan pelukis boleh lukis setiap perincian pada sesuatu subjek itu tanpa perlu melihat pada subjek tersebut. Dan jika mereka lihat pun hanya tengok sekejap dan tak kerap. Cuba kalau suruh saya melukis? Tatap subjek tu sampai keluar tunas pun belum tentu dapat lukis satu lengkung pun daripada subjek itu. Hihi... Jadi... Saya sangat menghargai karya lukisan. So, saya ingat... nak tempah lukisan gambar perkahwinan saya la untuk gantung kat dinding umah kami. Mesti super cool jadinya nanti. Erm.. Minggu ni insyaAllah balik kampung... Bleh le tempah kat street artist yg lepak kat Teluk Cempedak. FUh... Mereka sungguh berbakat. Rasa macam nak duduk je berkelah tepi pelukis tu sepanjang hari utk tgk mereka melukis potret macam-macam.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...