Iklan! Iklan! Sila Click!

14 June 2011

Tudung..

Sejahteralah ke atas kamu..

Tadi, semasa bersiap pegi ofis, En Stormpong tengok je saya bersiap. Pastu beliau tanya "Syg tak mau ke pakai tudung yang macam orang-orang sekarang pakai?" [Maksud beliau tudung Syria, tudung awning, tudung selendang belit-belit dan seumpamanya]. So, saya tanya balik, "Kenapa? Baby nak suruh syg pakai tudung macam itu ke? Boleh je...". Pastu laju je beliau pangkah, "Eh.. Jangan-jangan... Tak cantik. Biar je pakai tudung macam ni."[tudung bawal yang ketinggalan zaman ni.. huahuahua.. Walaupun ketinggalan zaman, tapi takpe la... aku setia. ecehwah.]

Makaaaaa.... Jangan ada lagi yang kata saya ketinggalan fesyen sebab pakai tudung bawal. Saya suka. Tapi kalau En Stormpong suh saya pakai tudung semasa tu pun saya sanggup je pakai. Takde masalahpun bagi saya. :)

3 comments:

  1. eheheee...pakai apa2 pun cantik..kata en stormpong :)

    ReplyDelete
  2. hehe..tp tudung style skang tu amat berguna bila dah beranak nanti..saruk je..

    ReplyDelete
  3. Ina : Sudah semestinya.. :P
    Aida : Ye.. Aku setuju. Tp sementara blum beranak ni, aku pakai je yg mana aku suka. Nnt dah beranak takde pilihan lain. Nak plak aku yg mmg spesis nobita ni. Hahah. Manjang lewat.

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...