Iklan! Iklan! Sila Click!

17 June 2011

Sweet Kan?

Sejahteralah ke atas kamu..

Saya belikan selipar rumah ini untuk En Stormpong. Sebab saya ada juga selipar begini warna hitam dan ada buah strawberry pada talinya. Pastu En Stormpong kata beliau nak jugak pakai selipar dalam rumah. Jadi, semalam, saya belikan juga untuk beliau satu. Saje je beli yang ada love-love. Comel skit. Beliau layan je. Kekeke... Sebab beliau memang rajin melayan saya.




2 comments:

  1. dah mcm kaki org jepun...nasib baik gambar tak penuh dgn en storm pong pakai baju kimono...huhuk

    ReplyDelete
  2. Tu la pasal.. Kecik rupanya saiz 9. Tapi takpe,.. Dia relakan. Jgn kata kimono, cekak rambut dan sepit rambut aku pun dia pakai.

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...