Iklan! Iklan! Sila Click!

27 June 2011

Haaa... Kan Dah Terkantoi.....

Sejahteralah ke atas kamu...


Bak kata orang... Bercakap siang skodeng-skodeng. Bercakap malam ushar-ushar. Kalau tidak, kan dah malu. Tak tau hujung pangkal, mengata orang pastu orang yg dikata tu rupanya di depan mata. Kan dah purple muka nak cover balik? Lagi satu, apa yang kita nampak tak kena di mata kita, tak perlu la terus je sembur keluar. Sebab taste orang lain-lain. Kalo ko rasa buruk, tapi org lain rasa lawa, ko nak cakap apa kan? Bukan badan ko pun. Bukan harta ko jugak. So, dok diam2, jaga urusan ko je lah ye apakata.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...