Iklan! Iklan! Sila Click!

21 June 2011

Comel Bukan?


Sejahteralah ke atas kamu...

Selipar jepun ni adalah key-chain. Saya beli dah lama dah kat Pulau Perhentian, sewaktu zaman muda dolu-dolu kala. Selama ni, saya selit je merata-rata. Dah tak ingat dah tentang kewujudan makhluk halus 2 ketul ni. Tetiba lepas kawen, barulah saya tahu yang En Stormpong ni rupa-rupanya sejenis manusia yang sangat rajin mengemas. Hehehe.. Semua benda beliau nak kemas. Sampaikan bungkusan tepung, gula pasir dan gula kastor [yang belum dibuka], pun beliau boleh susun beratur kat atas kitchen cabinet, macam budak skolah rendah kena beratur di luar kelas sebelum dapat rehat di kantin sekolah.

Ni selipar jepun sepasang ni pun sama la nasibnya kena susun.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...