Iklan! Iklan! Sila Click!

25 May 2011

Wedding Preparation Progress

Sejahteralah ke atas kamu. Pasal kawen lagi. Harap maklum.

Lagi 10 hari lagi. Tapi banyak benda saya belum siapkan. Baju akad nikah saya baru siap jahit manik yang buruk nak mampus, semalam. Hancur sungguh rupa baju pengantin saya. Aduh... Tapi what ever la. Malas nak fikir dah. Kalo buruk pun biar je la. Saya pakai selendang panjang2 untuk tutup baju tu. Padan muka dia.

Jadi, malam ini... saya akan pulun buat hantaran plak. Ada 9... huuuhuuu... Harap-harap sempat le disiapkan dalam masa 2 hari. Saya akan mula balik kampung Isnin depan [30hb 5], jadi, kalau boleh saya nak siapkan semuanya sebelum balik kampung. Rasanya kalau dah sampai ke kampung tu karang, banyak plak keja lain nak dibuat. Cincin pun belum beli lagi. Nnt dah balik Kuantan Bandar Kita baru nak pegi beli cincin dengan Kekanda Stormpong ku itu.

Bunga telur? Eeii.. fed up nak fikir. Rasa nak campak je sebab boring nak buat. Hahaha.. Memang aku beli jugak le nampak gayanya nanti. Sekian. Wassalam.

3 comments:

  1. oittt bunga telur tak siap lagi ke?
    naper la ko tak pass kat aku, bleh tolong buat sket

    skang nak padan muka saper, baju tu ke, pengantin tu? muahahaha sian ko

    ReplyDelete
  2. Huu...huu.. Ngape ko tak volunteer kak ummi... aku malu nak mintak tolong org, nnt nyusahkan orang. woo...wooo..
    Padan muka kat bunge telur.

    ReplyDelete
  3. wah...kakak chumel terer wat munger telor...kalau tau dl sy pn nk mintak tlg watkan hehe

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...