Iklan! Iklan! Sila Click!

26 May 2011

Human Body Through X-Ray

Saja nak share degan kengkawan gambar-gambar yang cool, cooler coolest ini..

Ini gambar tengkorak mu.







Ini sistem pencernaan. Nampak tak saiz perut kat belakang usus tu. Kecik je kan. Tapi yang hebatnya, kalau manusia melantak banyak-banyak, bleh plak disumbat lagi dlm perut yg kecik tu. Ish..ish.. tak baik aniaya perut sendiri tau. Penat dia nak proses macam-macam makanan yang korang makan.






Yang ni saya mcm tak tau hape ke benda. Salur darah kot. Atau pun saraf.








Aaahah!! Ibu mengandung.






Ini pulak otot-otot badan manusia.






Dan ini pula keadaan tulang.






Tapi dalam banyak-banyak, yang ini la yang saya paling suka. Kehkeh... Hormon ehem..ehem...

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...