Iklan! Iklan! Sila Click!

25 February 2011

Yang Baik, Yang Buruk.

Sejahteralah ke atas kamu yang membaca blog ini....

Biasa dengar kan ayat ni; "Sesungguhnya yang baik itu datangnya daripada Allah, dan yang buruk itu datangnya daripada kelemahan saya sendiri".... Biasanya setiap kali habis ceramah, penceramah akan cakap ayat ni. Ayat ni adalah ayat di dalam Al Quran. Tapi maaf lah.. Saya dah lupa ayat berapa dan surah mana. Memang kelemahan saya sendiri...

Sekarang ni tgh struggle buat persiapan, ala kadar, buat yang mana mampu je. Sekarang ni baru le rasanya perlu untuk berjimat cermat. Dan mula la nak sedar bahawa, dulu kalo tak kuat belanja yg bukan-bukan, enjoy, joli katak.... takde la sekarang ni saya nak struggle macam ni. Jadi betul la... kesusahan saya waktu sekarang ni, datangnya daripada kelemahan diri saya sendiri. :). Tapi saya yakin! Yeah...Saya yakinnnnnnn... Akan mampu menempuhi segalanya dengan penuh ketaqwaan. Saya boleh! [Sambil lompat dan tumbuk ke udara!!].

1 comment:

  1. masalah 'duit laju mengalir seperti air' mmg akan dialami sume b2b la awk...sy pun sma...kdg2 smpai rasa xnak kawih..ha..ambik nak...hhahaha...

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...