Iklan! Iklan! Sila Click!

27 February 2011

Lagi Produk Untuk Kulit Kering


Sejahteralah ke atas kamu yang membaca blog ini.....

Saya ingat saya patut tukar nama blog saya ni kepada 'Blog Untuk Kulit Kering' la. Hahahah... Dha tu nak buat macamana kan? Nak promote barang, kenalah promote barang yang saya penah pakai dan terbukti berkesan.... Sejauh mana berkesannya kepada orang lain tak perlu la kita fikirkan. Asalkan berkesan dgn baik kepada diri sendiri pun dah cukup baik.

Kali ni, saya nak cadangkan cream/krim khas untuk orang-orang yang mempunyai masalah kulit kering. Cream ini keluaran Stiefel, sama juga seperti sabun Oilatum. [Aku rasa, pengasas Stiefel ni mesti ader masalah kulit kering kot. Sebab tu dia asyik buat produk utk kulit kering je.. hehe]. Kalo kulit kering ni tak selesa. Lebih-lebih lagi kalo dok dalam tempat berhawa dingin. Bila bersalam dengan orang pon rasa mcm nak termalu sendiri. Sebab tangan kita keras je. Nanti orang akan kata tangan kita kasar. Tapi takpe. Bleh naikkan saham sbb org ingat kita rajin buat keja rumah. Kehkeh. Padahal takde kaitan pun dengan kerajinan. Semuanya semata-mata kerana kulit kering.

Kalo terkena sunburn atau kulit terbakar kemudian menggelupas pun bleh pakai cream ni. Sebab dia mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru. Sesuai untuk kulit kering yg sensitif. Ish..ish... Dah la kulit kering. Sensitive plak tu. Siannnn....

Krim ni fungsi dia lebih kurang macam losyen [lotion] la. Bleh sapu pada kulit di seluruh badan yg kering atau menggelupas. Termasuk muka. Bezanya dengan lotion ialah, kadar kelembapan cream ni lebih tinggi.

*Bagi yang takde masalah kulit kering, dok diam2, jgn menyampuk. Kekeke.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...