Iklan! Iklan! Sila Click!

30 October 2010

Aku Sungguh.....

...malu.... Huhu... Tadi jumpa dia. Tapi sangat malu. Aku kelu, bungkam then bungkus. Padahal jumpa bukan berdua je. Ramai-ramai. Ala.. Mcm Mavi dengan Shekin sebelum kawen dolu2.
Ntah le naper aku bleh jadi gitu... Padahal aku dah lama tak jumpa dia. Rindu pun ader gak. Tapi... Huuuwaa... Tak dpt nak pandang muka dia pon. Sbb nervous giler vavi. Huhu.. Dulu rasanya aku selamber je kalo gi dating dgn bf. Skrg maybe dah kertu... so, sifat malu tu makin menjadi-jadi. Haihh... Canner la nanti? *Masih tersipu dan tertundukkk maluuuu seperti MrZ. Kehkeh..

*Pesanan utk JekJan, sila jgn sarcastic kan beliau [MrZ] di hadapan aku, sbb PCMS aku masih belum diberi markah. Hahaha.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...