Iklan! Iklan! Sila Click!

21 August 2010

Jom Ber Shuffle!

Sejahteralah ke atas kamu yang membaca blog ini.....

Ari ni, saya dengan bersemangat yg biasa-biasa je, pegi ke Taman Perindustrian Puchong, untuk ambik hadiah iPod Shuffle yang saya menang dari Jacker KickOff Contest baru-baru ni. [Semangat biasa2 je sbb dapat saguhati je kot. Ngeee... Tapi takper la... Bersyukur la jugak. Sbb saya mmg teringin nak ader iPod selama ni, tp tak tergamak nak beli sendiri benda-benda lagho tu, memandangkan kegunaan nya tidak lah begitu penting dlm kehidupan saya.]

Rasa mcm satu kejayaan besar plak sbb berjaya pegi ke tempat tu tanpa pening2 cari jalan. Hebat lah saya ni! Hihihi... Mesti mak saya bangga dengan anak beliau ni. [Tah hapa2. Tu pon nak bangga]

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...