Iklan! Iklan! Sila Click!

12 July 2010

World Cup 2010 Closing : Cawan Dunia 2010 Menutup

Sejahteralah ke atas kamu yg membaca blog ini....

Saya sedang menonton Acara Penutup Piala Dunia 2010. Cool gak la visuals dan formations yg tuan rumah/tuan punyer padang yg menganjurkan WC2010 ni. Dan yang paling penting, mestilah Shakira. Agak ternganga jugaklah biler tgk Shakira ber 'belly dancing'. Costume beliau malam ni pon, sungguh cantik. Nampak perut. Kalo saya pakai mcm tu, mesti saya pon secantik beliau... [Waaaaaaaaahhh... Mcm syaiton je nak perasan mcm tu. Hahaha. Jgn marah yer. Gurau jek.]

FIFA WC2010, yg paling saya suka ialah bertemakan haiwan. Saya ni kan pencinta haiwan. Apa2 yg berkaitan dgn haiwan, tak kira la, rimau ke, singa ke, lipan ke, gajoh ke ,semua saya suka [eh, td gajah dlm acara penutup tu, mcm pakai baju kaler putih/kuning je. Kuang hajau buat gajah mcm tu. Naya ke gajah tu. Haihh...]. Dan unsur-unsur Africa sungguh eksotik. Caya lah Afrika! Tema yg menarik.

2.18am - Piala Dunia yg direbut, yang diperbuat daripada emas tulen [tulen bangg], telah dibawa ke tengah padang utk dijakikan kepada pasukan-pasukan yg kandas dipertengahan jalan terutamanya Argentina. [hoi!!! Dah-dah ler dgn Argentina ko tu.]

2.21am - Hasbullah Awang tgh mengimbas sejarah Piala Dunia bermula dari tahun 1930. Adoii... Pingsan.

2.22am - Ok-ok... Semua pemain dah masuk padang.. Berdebor ni. Walaupon 2-2 pasukan syaa tak sokong, tapi kan saya dah kata, saya ni mmg kuat menyampuk, so mmg kena tgk gak ni. Mana bleh ketinggalan.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...