Iklan! Iklan! Sila Click!

19 July 2010

Satu Lagi Kisah Flashback

Sejahteralah ke atas kamu yang membaca blog ini...

Ahad minggu sebelum ni, saya hantar keta saya untuk diservis oleh kenalan saya, En Ashraf. Dia datang amik keta saya, dan bawak pegi repair. Lepas dia pulangkan balik keta saya tu... saya dengar mcm ader bunyi gegar2, macam ader bunyi yg kuat semacam je kat enjin keta. Saya mcm sedih la jugak. Sbb tak abih2 Si Kenari Lyd ni buat pasal. Huuhuuu.. Pastu biler dah hari Khamis, masa saya nak pegi kat keta saya kat parking ofis[masa tu nak balik dah], saya nampak mcm ader sumthing fishy je kat atas hood keta saya. [Dekat-dekat dgn wiper cermin keta], saya ushar betul-betul, rupa-rupanya....

Ini dia : [bahan bukti yang telah dialihkan dari lokasi sebenar kejadian]
Skru Drebar!! Ceh! [Screw Driver]. Ni saper punyer tukun la ditinggalkan kat atas keta haku ni... Punyer la dah 4 hari dia bermautautin kat atas hood keta tu. Haihhh.... Macam-macam..

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...