Iklan! Iklan! Sila Click!

28 April 2014

Welcome To A New Journey.....

Sejahteralah ke atas kamu....

Adik ipar aku, Ina dah selamat melahirkan anak ke-3 nya pada Khamis lepas. Bayi itu adalah seorang gadis, sekuntum bunga diantara 2 ekor kumbang. Kami dengan excitednya pergi buat menyemak kat spital, siap berkelah plak tu. Hohhohhoh. Tak baik betul dah mengganggu privacy si pemberanak dengan yang diberanakkan tu. Maafkan la kami ye adik ipar.

Sesungguhanya baby ini sangat la comel.

Kecomelan yang melanda.

Aku tgk muka Luth dalam gambar ni ada jugak macam muka papa dia.

Makngoh beriya nak mengambik gambar, baby buat muka pasrah [dalam hati nyanyi lagu Erra Pajira]

Harith, Mama Harith, Luth dan Mama Luth.


Nama baby masih belum finalized. Esok lusa ada la tu namanya. Jadi itu je la kisohnyeee.... Kupai.

12 comments:

  1. Tahniah lyd. Dapat anak saudara baru ☺

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. eh, mana ada luth ckp gitu. mama pegang baby pun dia jeles.

      Delete
  3. Alololo...comeynya.. Tahniah buat SIL tu.. :)

    ReplyDelete
  4. comel baby tuh! congrats to your sis in law!

    ReplyDelete
  5. Tahniah kat adik ipar yang dapat baby girl. Auww, sure happy habis ni. Ada dua kumbang ngan satu munge kat rumah. Sure havoc.

    ReplyDelete
  6. Mengapa wajah Luth macam sedih saja...agaknya dia nak mama dan papanya hadiahkan dia baby baru untuk teman bermainnya tak...?

    Nak tergelak dengan perkataan 'si-pemberanak' dan 'si-beranak'.. :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... Bertambah ahli baru.

    ReplyDelete
  8. ala comeynya...nk bb lagi..lyd jom preggy lg sorg hehehe

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah.
    cucu sulung perempuan le ni :)

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...