Iklan! Iklan! Sila Click!

08 April 2014

Walnut BROWNIES With CHOCOLATE Ganache

Sejahteralah ke atas kamu...



Turut boleh ditempah ;



Variety of mini tarts – cheese, fruits, chocs, (shell biasa/colourful shells)

Berry tarts

Pavlova

Congo bars

Chocs walnut brownies

Cream puff

Profiteroles (mcm cream puff tapi topped dgn choc ganache)

Baklava
Macarons



Kek:

Lava cheesecake (tiramisu, pandan, vanilla)

Marble nutella cake

Devil food choc cake

White raspberry cake

Red velvet

Rainbow cake

16 comments:

  1. wah..sekali gigit melekat2 kat gigi nih..heheh

    ReplyDelete
  2. menggoda! tapi saya dah tak berani beli mknn online. Dlm bln 2 aritu ada beli, rosak mknn tu sbb ada masalah pos. Rugi duit..nak buat camne..:(

    ReplyDelete
  3. Nyum2..ni buleh menyebabkan gumuks!!huhu (>_<)

    ReplyDelete
  4. Seram bila tengok kepekatan glukos dan ketinggian kalori di dalamnya. Kalau makan sekeping kena pergi lari 10 km untuk membakar kalorinya....

    ReplyDelete
  5. Perghhhh...lagi. Terkumpul ailio dlm mulut ni bila menengoknya. Hantu coklat dan sewaktu dengannya memang mcm ni.

    ReplyDelete
  6. macam sedap jer...kena buat sendiri. eh skang ni I mmg gila buat dessert pun, kalau bukan I yang pulun, papa nyer yang habiskan, kalau takder, tercari2. Macam dia yang peknen.

    ReplyDelete
  7. lebatnie lemak nie lyd...tp kalobg free sure tak cukup nie..hehe

    ReplyDelete
  8. Setakat melihatnya dah terasa kemanisannya di celah-celah gigi ...

    Ni nak tumpang cerita kat entri orang (macam tak biasa) dan nak keluar tajuk sikit...sikit aje...

    Kita cuma sempat jeling kat sidebar aje tajuk-tajuk entri kengkawan sebab sibuk sangat. Kita nampak awak punya tajuk dua kali berturut-turut pasal makanan terus kita terdetik buat dosa dalam hati - Eh, dia ni dah jadi isteri mithali ke asyik aje memasak untuk Mat Azghul....

    Rupa-rupanya.... kita dapat dosa kering aje mengumpat dalam hati :)

    ReplyDelete
  9. mak oooi sedapkerni...
    ehakakni lama dah tak mai siniker..
    banyak entri dah ketinggalanni...

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...