Iklan! Iklan! Sila Click!

16 September 2013

Selamat Hari Malaysia

Sejahteralah ke atas kamu...

Aku ada kat kampung ni. Esok aku kena gi kursus kat Swiss Garden Kuantan. Sampai hari Khamis. Lepas tu aku terus cuti sampai Ahad tu kat kampung Isnin 23hb aku masuk kerja sehari pastu aku cuti semula untuk jaga Luth. Nenet mintak cuti 2 hari sebab ada sedara nak datang ke rumah dia. Begitu la kisahnya.

Kalau ada entry aku yg keluar dalam waktu aku bercuti tu, maknanya itu adalah auto-publish. Balik kampongg... wooo wwooo wooo balik kampung.

12 comments:

  1. Kadang-kadang rasa lucu juga kerana pada 2010 iaitu 47 tahun lepas penubuhan Malaysia baru kerajaan isytiharkan 16 September sebagai cuti umum. Itu pun terlewat dua tahun dari negeri-negeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat yang mengisytiharkan 16 September sebagai cuti umum di negeri masing-masing sejak tahun 2008 lagi...

    ReplyDelete
  2. seronoknya balik kampung..
    selamat bercuti ^_^

    ReplyDelete
  3. kampung sg lembing??
    teringin nak g air terjun pelangi, betul2 boleh mandi dgn pelangi..ikut ceritanyalah..

    ReplyDelete
  4. seronoknyer selamat berkursus & selamat bercuti ye

    ReplyDelete
  5. lepas kursus sambung cuti pula...bestnya

    ReplyDelete
  6. Enjoy ur time in kampung. best nya best nya best nya.

    ReplyDelete
  7. Happynyer nk blk kmpung yek lyd...moh le jln2 ke tg lmpur...tp mak ayh sy je la ada...sy xblk pn...hehe...

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...