Iklan! Iklan! Sila Click!

16 February 2012

Perbezaan Dang Suria Dulu Dan Sekarang

Sejahteralah ke atas kamu...


Dulu, saya minat sangat Dang Suria ni. Sebab dia comel sangat. Dalam gambar ni, korang boleh tengok part bibir dia. Dulu bibir kecik je. Sekarang dah kena sengat tebuan. Sian plak. Sekali imbas nampak macam Kak Nita. Bentuk muka yg dulu kecik sekarang besar tu takyah fikir la. Dah berusia memang la akan nampak gemuk. Macam saya la jugak. Tapi takkan dengan bibir sekali naik jadi tebal kalaupun gemuk. Tak faham.



Entry ni saya buat sebab banyak sangat keyword search mencari Dang Suria Zainurdin dulu dan kini. Nak tengok sangat gambar atau rupa Dang Suria sekarang di tahun 2012 ni, nah amik. Ni yang terbaru la dalam rancangan On Air.

Gambar ni dikelepet daripada You Tube.

7 comments:

  1. saya tengah mengandung ni..
    muahahahah

    ReplyDelete
  2. assalamulaikum...perubahan ketara kan mcm ada sumthing la..:)

    ReplyDelete
  3. dulu mungkin dia rasa dia tak cukup cantik kot tu yang dia pandai2 modified tu..

    ReplyDelete
  4. bak kat akak senduk, dia meng'itek'kan kan diri..

    ReplyDelete
  5. botok..huhuhu tgok dia dlm satu rancangan 2 kt Astro tekejut sgat2 sbab muka dia mcm pelik...huhuhu sama2 la kita doakn moga dia cepat sedar dgn apa yang dia buat..huhuhu

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...