Iklan! Iklan! Sila Click!

21 September 2011

Kucing Saya

Sejahteralah ke atas kamu...

Tak baik jeles-jeles ni. Heheh, padahal saya yang jeles tengok Nina Syarfa post pasal kucing dia. So nak jugak buat entry pasal kucing. Tapi kucing dia kucing mahal bulu tebal. Kucing saya kucing kampung je. :D. Hehehe... ngade-ngade sungguh tuan punya blog ni.

Ini namanya Pu. Singkatan kepada 'Pusing'. Tengok le corak berpusing kat badan dia tu. Pu ni masa lahir ada 4 beradik. Tapi dia sekor je yg hidup. Mungkin tuah corak dia yg cantik kat badan dan dahi kot.




Yang ni plak Tanpa Nama. Sebab dia ni kucing orang buang kat umah saya. So, dah ada tu alang2 kasi je makan. Tapi tak bleh naik atas umah. Sbb mak saya kata, kucing kalo dah besar tapi ada org buang merata-rata jugak, mesti dia ada buat perangai cam berak merata-rata atau kencing merata-rata. So, tak berani la mau bawa itu kocing naik itu rumah... yenadey! Saya rasa kucing ni sesuai kalau saya bagi nama Tom. Sebab muka dia tu ganas sgt. Tom tu kan maksudnya kucing jantan. So, finelah. Saya nak panggil dia Tom. Hheheh.. Suka-suka hati.


Tu je lah.

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...