Iklan! Iklan! Sila Click!

01 July 2011

Tak Sengaja Punya Cerita

Sejahteralah ke atas kamu...

Pernah tak kamu lalui ini.... Kamu sedang berjalan, secara tak sengaja baju atau pakaian kamu tersangkut paku, atau duri, atau tombol pintu atau besi tingkap dan lain-lain? Atau pun, pernah tak aksesori yang kamu sedang pakai seperti gelang atau cincin atau jam tangan atau cawat besi dan sebagainya tersangkut pada benang langsir atau pada alas meja atau cadar dan sebagainya?

Kalau pernah, kamu perasan tak.... Perkara 'tersangkut' tu sangat mudah berlaku secara tak sengaja. Tetapi kalau kita sendiri yg sengaja nak sangkut, let say kita saje-saje nak sangkutkan benang selimut kita pada cangkuk gelang tangan kita... mesti terkial-kial nak buat kan?

Jadi, hidup kita ni pun macam tu lah juga. Hal-hal yang kita tak harapkan terjadi, dengann mudah je berlaku. Tetapi jika pada waktu lain bila kita mengharapkan perkara itu terjadi, sungguh liat nak terjadi. Haiii... Kehidupan.. :)

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...