Iklan! Iklan! Sila Click!

18 March 2011

Saya Gembira Nak Dapat Adik Baru...

Sejahteralah ke atas kamu...

Mak saya dah tak mungkin nak beranak lagi... Jadi, jgn fikir adik baru tu datangnya daripada mak saya. Tapi mesti dah boleh agak kan... Mesti la adik ipar. 2 orang plak tu. Pompuan plak tu 2-2 org. Wahh.. Cooooolll....

Saya ni tak ada adik. Dulu masa kecik atau lebih tepat dikatakan masa skolah rendah, saya memang selalu bersyukur sebab saya tak ada adik. Sebab saya rasa kalo ader adik menyusahkan. Ni semua sebab ada sorang kwn saya yg ada adik, dan adik beliau selalu merengek mintak itu ini masa kiterang tgh lepak sesama kwn2. Ishh.. Kacau daun betul budak tu. Masa tu geng2 kami semuanya anak bongsu dan tak ada adik. Saya, Wati, Eda, Nani, Tina dan Marina. Semua takde adik. Hanya Wan dgn Nita yg ada adik. Tp adik Nita independant, selalunya dia tak amik port dgn kakak dia. Cuma adik Wan je yg selalu mintak kakak dia layan dia. Tapi aku mmg kagum dgn Wan. Sebab dia memang seorang kakak yang baik dan boleh diharap. Takde plak dia nak marah adik dia. Pendek kata dia mmg jaga adik dia betul2. Hebat... Kalo adik dia tu adik aku, mmg lama dah aku sekeh pala dia byk kali setiap kali dia buat perangai.

Bila dah mcm tu la menyebabkan saya rasa kalo ader adik ni menyusahkan. Sbb adik suka merengek then manja. Ceh. Padahal saya tak sedar yg saya ni pun 'adik' juga kepada abang-abang dan kakak-kakak saya. Tapi saya tak manja weiii... Tak caya tanya mak saya. Saya brutal. Metal. Punk not death. Rock kapak. Cuma kadang-kadang je makyung dan zapin. Tu adalah kerana saya cepat menangis bila sedih. Tapi saya bukan jenis merengek2. Heheheh.... [Ceh, skali biler korang tanya betul2 mak saya... mak saya plak buat kantoi saya "Salida tu mmg manja, cengeng, suka merengek, bla..bla...hahah..abih.. rosak program.]

Tapi... bila nak jadi isteri Mr Storm ni, saya rasa excited plak nak dpt adik pompuan 2 org. Mesti saya kekok. Tapi mungkin jgk tak kekok. Sbb saya biasa deal dgn anak-anak2 buah. Dan bersyukur le anak buah saya yg sulung, yang selalu kena buli dan kena kutuk dgn saya tu umurnya pun dah 27 thn. Jadi, kalo stakat dpt adik pompuan 2 org tu.. apa la sgt. Mesti i can handle them. Harap2 mereka tak buli saya plak... Hehehehehe...

Jadi, kesimpulannya saya pun tak sure.. ada adik ni best ke tak best. [Saya memang takde adik, tp ada abg 3 org, kakak 4 org.... Happening jgk...]


No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...