Iklan! Iklan! Sila Click!

18 March 2011

Hidup Saya Takde Kemajuan....

Sejahteralah ke atas kamu yg membaca blog ini....

Saya rasa hidup saya dari dulu sampai sekarang, mcm takde improvement pun. Dalam byk segi, saya rasa saya sama je. Cuma mungkin skrg saya dah tak baran + hangin satu badan. Tu pun agaknya sebab dah makin berusia. Huhu.. Sedor la skit yg diri ko tu dah tua. Adehhh...

Macamana ni?

2 comments:

  1. nanti dah kawin mesti perut ko akan ade kemajuan..siap pakej dgn hubby pun maju bersama-sama..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Aida : Kehkeh.. Kemajuan dr segi tu, takyah kawen pun dah makin maju. :p

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...