Iklan! Iklan! Sila Click!

20 May 2010

Merepek Betul..


Sejahteralah ke atas kamu yang membaca blog ini....

Baca Harian Metro Online tadi. Salah satu berita pelik yang dipaparkan dlm tu, ialah tentang sorang pompuan yg minum air rebusan kuda laut utk dapatkan suara merdu seperti Datuk Siti Nurhaliza Tarudin. [Sbb selalu pergi audition tapi asyik kena rejek.~Dah kalo suara tak sedap. Takat nyanyi karaoke je, ramai lagi org kat Malaysia ni bleh.]. Last2, duit lesap [sbb bayar kat Tok Moh], dan tekak pon sakit.

*Tergamak dierang ni rebus kuda laut yang comel ni... Ish..ish..ish...

Aiii...Ramai betul org nak jadi penyanyi skrg ni. Semua audition pertandingan menyanyi, bukan main berpusu2 org dtg unutk audition. Kalo buka kelas mengaji Al-Quran, wp secara percuma, mesti yg dtg hanya 10 org. Pastu makin lama makin susut jumlah tu. Confirm punyer. Malaysia kan Boleh?

No comments:

Post a Comment

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...