Iklan! Iklan! Sila Click!

10 January 2014

Hahaha, Buah Apakah Yang Mencurigakan Ini?

Sejahteralah ke atas kamu....

Siapa tahu ini buah apa?

Boleh dapat kat mana?

Apa rasa dia?

Lain macam benar bentuk dia.

Ini kategori lelaki bagi buah Loofah. Hahahah


19 comments:

  1. ADa juga yer bentuk buah yg mcm ni...hehehe...

    ReplyDelete
  2. first time tgk buah nih. x tahu menahu lgsg.

    ReplyDelete
  3. Aduss...Maha Suci Allah yang menciptakan sesuatu dgn keunikannya..namun tak sanggup lak nak tengok..huhuh

    ReplyDelete
  4. lain macam sangt..depa pakai acuan kot..:P

    ReplyDelete
  5. Mana la dapat nii? buah buahan tempatan Msia ke??

    ReplyDelete
  6. Buah yg mengecorkan air liur wanita...cicah cili kicap belacan..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum lyd...peliknya buah apa ni ek..?

    inilah dia link blog anak2 mama...follow mereka yer...mekacih
    1-http://gadissathome.blogspot.com/
    2-http://syazzysweetstudio.blogspot.com/
    3-http://syazzyphotographer.blogspot.com/
    4-http://lynnto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. adeh . wpun sekadar buah , mcm tak sesuai jer nak tgk ... heheeee

    ReplyDelete
  9. Kalau tak silap saya buah yg nampak macam lucah tu berasal dari Vietnam kan...? Patutlah pun wanita2 Vietnam datang ke Malaysia selalu buat benda2 lucah, hehehehe...

    ReplyDelete
  10. ala kak.. teruk beno bentuk buah ni kak.. buah ape ni kak..
    kalau yg perempuan punye ade jugak, dlu mak lady tanam.. namenye terung k*pek..
    bile die berbuah habis ayah lady cantas semua.. sebab buahnye memalukan..

    ReplyDelete
  11. buah dr negara mana ni. kikiki.
    mana lyd jumpa ni haaaa (:

    ReplyDelete
  12. balas kunjungan. terima kasih join giveaway kami.

    ReplyDelete
  13. ade acuan ni..tak pon edit..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  14. Alahai, 'comel'nya buah ni bergayut-gayutan!

    ReplyDelete
  15. boleh dimakan dan seeedaaaapppp!!! haha...

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...