Iklan! Iklan! Sila Click!

09 November 2013

Video : Budak Yang First Time Merayap Sendiri Ke Dapur

Sejahteralah ke atas kamu...

Sila bersedia untuk mendengar suara otomen mebius nak bertukar di hujung video. Sebab budak kecik ni nak terpa ke tong sampah. Heheh.

video

14 comments:

  1. Dia putar...dia putar!!! muahahaha tengah nafsu explorace membuak la Luth skang ni, glide Luth glide.

    eh I pun tak tau pasaipa budak2 suka sangat tong sampah, si JJ ni bertahun jugak la tong sampah I kena letak tempat tinggi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg tgh nafsu bergelora tu, semua benda nak tgk. Time ni kan... bulu idung kuman pun dia bleh nampak. Semua nak kutip.

      Delete
  2. Hehehe..tergezut suara yg last tuh..tetiba kuat..abuaidan siap 'ssyyyhhhhh' takut kuat nanti arissa terjaga hehe..laju jugak kira luth nie mengembara dlm umah yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah..sowi.. dah kata kena bersedia, tanak caya. Heheh... Laju je dia ni ilang. Mama gi toilet jap, tgk2 dah takde depan tv.

      Delete
  3. Replies
    1. bersyukurnya kalo betul dia nak gi tolong mama masak. hehe.

      Delete
  4. amboi...pergi dapur nak tolong basuh pinggan ke luth..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pon bersyukur jgk kalau dia nak tolong basuh pinggan.

      Delete
  5. berpusing2 dia nak cari benda nak buat maen. dah berjalan nnt, jd hero dlm rumah la nmpk nyer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, pandang sana pandang sini. Jarang bawak dia gi dapur. Gitu le gaya.

      Delete
  6. haaa.kena pasang pagar la.pisahkn dapuq tu

    ReplyDelete
  7. Salam..besar dah bb dia.... dulu ms at akak layan blog dok dlm perut lg..sj akak cari n3 ni .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih akak sbb ingat lagi kat saya. haah, kejap je dah besar.

      Delete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...