Iklan! Iklan! Sila Click!

11 May 2011

Kad Kahwin Lagi..

Sejahteralah ke atas kamu...

Kad kawen untuk diedarkan kepada kengkawan kat ofis ni dah siap tulis. Cuma belum tergamak nak bagi lagi. Macam segan pun ada gak. Sebab kad saya tak la gilang gemilang sgt, simple je. Uhuhu...



Haaa.. ni bukti yg kad2 tersebut sudah ditulis. Nampak nama tu? Alphabetical order ni. Tapi orang-orang di Level 23 ni sebahagian saya dah bagi, cuma sebahagian kecil je belum dpt lagi. Orang-org di Level 22 blum lagi, sbb ntah le.. macam maloo je nak turun bawah utk edarkan kad kawen. Ololo... So sweet..

1 comment:

  1. maloooo konon. meh la turun, ramai yang ternanti nanti kad jemputan ko nih.

    ReplyDelete

Saper komen, dia best!

Yang Ini Juga Menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...